Thursday

Vrydag 9 Maart 2012 (Stellenbosch)

'n Drukkie van my buiteleser Petra
As Petra praat, luister jy... 

En toe sak die titel soos 'n Bybelse duif op my neer terwyl ek na 'n groep digters by die Woordfees sit en luister. Louis Esterhuizen het gepraat oor die skep van akwarelle, en iets gesê soos: die verf wat op die papier agterbly nadat die water opgedroog het, is die water se geheue. En dit was vir my so 'n lieflike beeld dat ek skoon dromerig geraak het. En toe dink ek aan geheue en aan onthou en aan my storie se titel, aan die blou azulejos in die storie en aan fado en saudade en daardie 'liefde wat bly' nadat die onderwerp verdwyn het. En toe kry ek dit: Die blou van onthou.

Toe ek vanmiddag saam met Riana en Laura (wat die omslag moet ontwerp) 'n drankie drink, het ek dit met my hart in my keel op hulle getoets. En hulle het ook dadelik saamgestem, ditsem, ons hét dit. Daarmee kan Laura 'n blou omslag skep om oor te droom.

No comments:

Post a Comment