Friday

Dinsdag 3 Julie 2012


Slaapplek en kos vir 12 van ons oor die naweek...
Gister so tussen die skrop en stofsuig en huis skoonmaak vir ons eerste somergaste darem klaargekry met die eerste deel van Annelize se vertaling. Dankie tog nie nodig gewees om te veel te verander nie, meestal net 'n geval van hier en daar 'n woord wegvat of bylas, want sy het die ritme van my styl van die begin af opgetel en soos 'n goeie danser tot by die laaste noot behou.

Nou stuur Riana hierdie deel reguit na die Engelse redakteur want ons tyd raak min (wil ek amper uitroep soos Colette in haar reisjoernaal!) en ons sal dinge so stuk-stuk moet aanpak as ons die hele spul betyds by die drukker wil hê. En dan kry ek vroeg volgende week wanneer die meeste van ons oorslaapgaste weer vertrek het, die 2de deel van die vertaling van Annelize en die 1ste deel van die geredigeerde vertaling terug van die redakteur. Dan het ek tot die week daarna om aan die 2de deel te werk en die 1ste deel vir oulaas oor te lees om te kyk of daar nog enigiets is wat hinder en dan kry ek al weer die 3de deel van Annelize... 

Ai tog, en ek het so half geglo ek gaan 'n rustige somer hê. What was I thinking.

No comments:

Post a Comment