Friday

Maandag 25 Junie 2012

Lyk al hoe meer asof ons die bekendstelling van Blou met Huisgenoot se jaarlikse Skouspel gaan kombineer. Weet nie hoe ek daaroor voel nie. Dankbaar vir die geleentheid om aan so 'n gróót Afrikaanse affêre gekoppel te word? Verleë oor ek nie die meeste van die 'bekende' sangers se werk ken nie? (En geamuseer dat die meeste van hulle seker ook nie my werk ken nie.) Nuuskierig, as 'n storieverteller en mensekyker, om so 'n geleentheid by te woon?

Whatever. Wat my gister gegooi het, was toe ek hoor Spekko, soos in rys, is die borg en ek moet dus iets met rys doen! Goddank ek het taamlik onlangs 'n kosboek gepubliseer, so daar is darem 'n regstreekse verbintenis met kos in my werk, want anders weet ek waaragtig nie hoe ek hierdie kloutjie by hierdie oortjie sou kon bring nie. Of die rys by die roman nie.

Wat mens ook nie alles sal doen om boeke te verkoop nie!


No comments:

Post a Comment