Friday

Dinsdag 24 Julie 2012

Heerlike asemskepnaweek geniet terwyl ek wag dat die Engelse redakteur die 2de geredigeerde deel terugstuur. André se 60ste verjaardag op hulle nuwe domaine naby Lourmarin gevier, vreeslik rustig en luuks, no sex, drugs or rock and roll, how the times have changed, dink ek toe weer na aanleiding van Dylan se konsert die vorige naweek.

Ook Julian Barnes se Sense of an Ending in 'n enkele dag van voor tot agter gelees - wat 'n verligting ná ek omtrent 3 weke lank gely het om klaar te kry met James se Ambassadors – en besluit dis waaragtig 'n dun maar gewigtige meesterstukkie. 'n Klein wonderwerk van bondigheid en diepte oor die onderwerp van geheue en onthou waarmee ek op my bitter beskeie manier nou ook al amper 2 jaar lank bedrywig is. As ek 'n meer ambisieuse skrywer was, sou ek seker in trane van frustrasie en afguns uitgebars het omdat dit voel asof Barnes in 150 bladsye alles sê wat mens ooit oor onthou sou wou sê, so waarom selfs probéér om enigiets verder oor die onderwerp te skryf? Maar omdat ek myself nie met sulke hoë gerwe vergelyk nie, kan ek dit oopmond bewonder en opreg waardeer.

Môreaand wil ek die tweede deel van die vertaling terugstuur, dan's die einde rêrig in sig.

No comments:

Post a Comment