Friday

Dinsdag 12 Junie 2012

Wat 'n vreemde maand word dit nie. Voel soos 'n voëltjie wat uit 'n hok vrygelaat is, verwar deur al die vryheid, hunkerend na die hok. Van begin laas jaar af was Die blou van onthou my 'hok' – 'n lieflike blou hok, maar nogtans 'n hok – wat my weerhou het van ander boeke lees, ander stories skryf, ander dinge doen en dink. Nou's ek 'vry', terwyl ek wag vir die vertaling, en nie seker wat om met soveel vryheid te maak nie.

Internasionale Skool, Manosque, Frankryk 
Skryf rubrieke vir Sarie en stories vir Rapport, tob oor volgende boekprojek en beplan promosietoer vir Oktober, het selfs gister met 3 klasse van die Internasionale Skool in Manosque gaan praat oor die Engelse vertaling van Hanna Hoekom wat hulle vanjaar as een van vele voorgeskrewe boeke lees. So ek bly besig, maar...

Ek bly wagtend. Voel soos 'n swanger vrou in die negende maand. Alles is reg maar die baba is nog nie daar nie. So 'n simpel cliché om die skryf van 'n boek met die proses van swangerskap en geboorte gee te vergelyk, maar dis natuurlik omdat dit so onweerstaanbaar waar voel dat dit so 'n cliché geword het. Besef ek vanoggend weer.

No comments:

Post a Comment