Friday

Saterdag 25 Augustus 2012


Die laaste - hopelik die laaste! - vrae van proefleser Jo-Anne wat ek vinnig moet antwoord. Sy't  'n oog soos 'n arend om onreëlmatighede te spot, dank die hemel daarvoor. As daar enige foute oorbly in die ms, nadat ek en Riana en Francois en die buitelesers en Annelize die vertaler en Mad die Engelse sub en die onderskeie proeflesers almal elke bladsy gefynkam het, sal dit verstommend wees. En tog weet ek ook daar's altyd iets wat deurglip, dit moet ek seker maar by voorbaat aanvaar.

Alain was toe Donderdag in die hof en die beslissing is hy mag eers oor 4 maande weer sy rybewys terugkry. Bummer. Maar dit kon ook 5 jaar gewees het. Of die regter kon besluit het dat hy nooit weer mag bestuur nie, aangesien hy nou as 'n 'gewoonte-oortreder- op die pad beskou word. 

Darem bietjie getroos gevoel toe ek dieselfde dag 'n bewonderende boodskap op my Facebook-groep se muur kry van 'n skilder wat stillewes skep met my boeke op. Besef toe dis dieselfde Mariaan Kotze by wie my sus 'n paar jaar gelede 'n skildery gekoop het omdat een van my romans daarop was! Soos 'n herontmoeting gevoel. 



No comments:

Post a Comment