Thursday

Woensdag 4 April 2012

Só gehoop ek kry die geredigeerde ms terug van Francois vóór die Paasnaweek - sodat ek weer daaraan kan werk terwyl alles nog vars in my kop is - maar ek wil ook nie hê hy moet daardeur jaag nie, daarom het ek hom vandag laat weet ek gee nie om om nog 'n week te wag nie. Intussen het hy laat weet hys stééds nie oortuig dat die eerste deel so goed is soos dit kan wees nie en hy wonder of ek nie Colette se Portugese joernaalinskrywings moet terugskuif na die einde van die 1ste deel waar dit aanvanklik was nie?!?

April beteken die kersiebome agter ons huis begin bot
Nou moet ek die langnaweek gebruik om diep en deeglik te besin oor hoe ek Colette se deel kan verbeter. Maar teen hierdie tyd is my hande in my hare. Natúúrlik kan dit beter wees, álles kan áltyd beter, maar hóé kry ek dit beter?!? I can't see the forest for the trees. Ek sien nie meer die hele storie nie, ek sien net woorde, woorde, woorde. Verdwaal in my eie woorde, dis hoe ek voel. Grietjie in 'n bos van woorde.

As Francois nie met 'n praktiese voorstel vorendag kan kom nie, weet ek waaragtig nie hoe ek ooit uit hierdie bos gaan ontsnap nie, behalwe as ek alles om my begin afkap, en só wanhopig is ek darem nog nie.

No comments:

Post a Comment