Friday

Sondag 20 Mei 2012 (Aurora)

Siel voel verkwik ná 'n paar salige dae op Aurora se lang stoep met 'n uitsig tot anderkant die ewigheid. Meestal met my proewe op die skoot, soms gesit en lees, soms net gesit en staar en dink en droom, maar darem tog reggekry om teen gisteraand deur die proewe te lees en die nodige korreksies aan te bring.

Dit stres my altyd om by hierdie stadium van 'n boek te beland, want dis amper die allerlaaste kans om nog te verander en te verbeter, en tog het ek ook al uit ondervinding geleer om nie teen die einde paniekerig te word en te veel te probeer verander nie. Die moeilikste, miskien, is 'to leave well alone'. Môre is ek terug in Kaapstad, dan oorhandig ek die dik stapel aan Riana, en dan kan ek sugtend verklaar dit is volbring. Wel, natuurlik nog nie heeltemal nie, nie tot die boek die dag in my hande lê nie. Maar ons is darem amper daar...

No comments:

Post a Comment