Friday

Vrydagaand 3 Augustus 2012

Ek wou só graag vandag klaarkry met die vertaling sodat ek die naweek kan rus. En sport kan kyk. Ja, selfs 'n onsportiewe siel soos ek word geroer deur die Olimpiese malligheid in Londen. Maar die hitte het my vandeesweek ondergekry.

Dis ergergerg hitsig en my kantoortjie voel elke uur meer soos die oond waarin die Bybelse Daniel en wie nou weer nog moes vertoef. Ek trek die hortjies toe teen die son en skakel die outydse elektriese waaiertjie aan, maar die patetiese dingetjie waai vir al wat hy werd is sonder om enigiets reg te kry. Behalwe om 'n helse geraas te maak. Wat enige vorm van konsentrasie net nog moeiliker maak.

So nou gee ek op om iewers – waar?!? - te gaan afkoel. Nog sowat 30 bladsye van die vertaling oor om op my rekenaar te check, maar dit sal oor die naweek gedoen moet word. Goddank dit was nie laas jaar Augustus só warm nie, want toe was ek pal aan die skryf, g'n ontsnapkans uit die kantoor nie. Of dalk was ek so besiel deur die skrywery dat ek nie die hitte gevoel het nie? En noudat ek besig is met die sieldodende oorlees en oorlees en wéér oorlees, nou gryp ek na enige moontlike verskoning om uit die kantoor weg te kom?


No comments:

Post a Comment