Thursday

Sondagaand 18 Maart 2012


Nog Woordfeeskiekies - Karin en Terry 
Laaste aand van Woordfees saam met Melt geëet 
Kan dit wees? Besef so pas dat ek presies 'n jaar gelede my eerste blogstukkie oor hierdie ms geskryf het. Wat toe nog nie 'n ms was nie, net 'n kraaines van moontlikhede wat ek al skrywend moes uitpluis. En nou is dit al amper-amper 'n boek. Bly tog iets van 'n wonderwerk, die hele proses, hoewel ek dit haat om misties en metafisies oor 'die skepping van 'n boek' te klink. Want op die ou end bly dit, meer as enigiets ander, doodgewone sieldodende harde werk.

Soos ek nou weer kan getuig. Van ek vandeesweek van die Woordfees teruggevlieg en voor my rekenaar kom sit het, het ek nog nie weer opgestaan nie. Of so voel my arme boude. En my seer rooi oë. Werk, suster, werk. Vergeet van klaarkry met lekkerkry. Al wat nou oorbly, is swaarkry. 

No comments:

Post a Comment