Friday

Woensdag 16 Mei 2012 (Kaapstad)

Fotosessiedag. Waarna ek erg opgesien het, maar wat toe op die ou end heel aangenaam uitgedraai het. Die fotonemery wat so deel van elke nuwe boek en promosietoer is, word vir my al hoe onlekkerder soos ek ouer word – en tog wil ek ook nie 'kroek' en 10 jaar gelede se foto's gebruik asof ek 'n ewig-jong Dorian Gray is nie.

Eintlik sou ek verkies dat die nuwe boek se omslag fotoloos bly, ek bedoel sonder 'n foto van my, dit skeel my nie watse ander foto's daarop gebruik word nie, maar die bemarkingsmense glo baie sterk dat my boeke beter verkoop as my gesig daarop verskyn, so. Die kompromis is dat hulle toe vir Lien Botha gevra het om die foto's te neem. As daar één mens is wat my op my gemak kan laat voel voor 'n kamera, is dit die liewe Lien.

Ons het die foto's in 'n galery in die stad geneem waar Liza Grobler se 'blou' tentoonstelling White Termite aan die gang is, Lien se blink idee, met mure wat dieselfde Griekse-Mexikaanse-Portugese blou geverf is as my kombuismure. Wat my summier tuis laat voel het! Buitendien was ek teen daai tyd al goed opgewarm, want vanoggend was daar ook 'n fotosessie in Johan Wilke se ateljee in Obs, dié keer vir die voorblad van Vrouekeur wat later vanjaar saam met 'n onderhoud oor my 'blou boek' sal verskyn. Johan was baie nice en het die foto's vinnig geneem, maar o jimmel, die make-up en hare en verskillende outfits het dekades in beslag geneem.

Maar nou ja, nou's al die fotosessies sommer op een dag afgehandel en ek het 'n hele lêer vol promosiefoto's uit die deal gesscore. Nou ry ek Aurora toe met my (dik!) stapel proewe in my tas om rustig by Pa se huis te gaan werk...


No comments:

Post a Comment